יעוץ שיווקי

10 סיבות למה ייעוץ שיווקי חשוב בשבילך:


ייעוץ שיווקי עוסק בתכנון – תכנית לעסק חדש או תכנית שנתית לעסק ותיק. עשייה אקראית ללא תכנון מוקדם מסוכנת לעסק.

לייעוץ שיווקי מקצועי פרספקטיבה רחבה על הענף שלך.

ייעוץ שיווקי חייב להיות יצירתי

ייעוץ שיווקי מותאם במדויק לעסק שלך

ייעוץ שיווקי מסייע בגיבוש מוצרים ושירותים- תוכן ותמחור.

ייעוץ שיווקי הוא גם מכירות: מערכי מכירה, טכניקות מכירה, מו"מ. 

ייעוץ שיווקי מסייע לעסקים ותיקים הנדרשים כיום להתאים את הכלים השיווקיים לאינטרנט ולרשתות החברתיות.

 ייעוץ שיווקי מוכוון לתוצאות שניתן למדוד: תקציב, לקוחות, מכירות ורווח.

ייעוץ שיווקי הינו גמיש- ממוקד או תהליכי ובכל מקרה מוגדר בזמן.

שיווק הינו עמוד תווך עיקרי של העסק- כל עסק. 


 שיווק הנו אחד מעמודי התווך העיקריים של עסקים קטנים. ללא שיווק אפקטיבי עסקים קטנים יתקשו להתחיל לפעול ובהמשך לצמוח ולהתבסס.

ייעוץ שיווקי מקצועי נדרש כיום על ידי עסקים קטנים רבים

עסקים קטנים רבים משתכנעים שעליהם לגייס יועץ מקצועי להדרכה, ליווי והקניית ידע בתחומי השיווק. בעלי עסקים קטנים מעדיפים להפנות את האנרגיות והזמן שלהם לעיסוק בתחום המקצועי של העסק ולתת לאיש מקצוע בתחום הייעוץ השיווקי לבנות תשתית שיווקית מקצועית של העסק ולסייע בפעילות שיווקית שוטפת.

הייעוץ השיווקי כולל:

- מיתוג
- כלים שיווקיים כגון תמחור, הצעות מחיר או שאלוני משוב ללקוחות
- בניית תשתית לשיווק באינטרנט כולל ליווי בבניית אתר, כתיבה שיווקית, פעילות בפייסבוק, קמפיינים באינטרנט
- ייעוץ וליווי בנושא מכירות, הצגה עצמית, תסריטי שיחה, התגברות על התנגדויות, ניהול מו"מ,
 
- הפצה: סידור המדפים, פעילויות קידום מכירות
- שיווק ישיר, שירות לקוחות,
- פיתוח מוצרים ושירותים חדשים
- פרסום: גיבוש תקציב, תכני פרסום, אפיקי פרסום,

לסיכום: לכל עסק קטן הייעוץ השיווקי המתאים עבורו!

 

 

דברים שחשוב לדעת על ייעוץ שיווקי

לכל בעל עסק ידוע כי נושא השיווק הוא מרכיב מרכזי בקיום ובהצלחה. יחד עם זאת, רבים מבעלי העסקים נתקלים בסוגיות, התלבטויות ובעיות בתחום השיווק, אם מפאת היעדר הבנה וידע, או בשל היעדר יכולות מספקות, ואם מפני שאין בידם מספיק זמן כדי להתפנות מעיסוקי הליבה שלהם. דברים אלו נכונים כמובן גם לגבי יזמים הנמצאים בשלב זה או אחר של קידום רעיון לעסק חדש, אשר יזדקק לדחיפה משמעותית בתקופת הפעילות הראשונה. בדיוק עבורם מוצעים שירותיו של יועץ שיווק.

 

מה התפקיד של יועץ שיווק

באופן כללי ניתן לומר כי תפקידו של יועץ השיווק הוא להגדיל את המחזור, את המכירות ואת הרווחיות של העסק. זוהי מטרת העל שיכולה להיות מורכבת משורה ארוכה של צעדים ופעולות. היועץ השיווקי מבצע בדיקת עומק של הנעשה בעסק, בדגש על מערך המכירות והשיווק, ומביא שורה של תובנות והמלצות שנועדו לשפר את המצב הקיים.

אולם תרומתו אינה מתחילה ונגמרת ברמת הרעיון והתיאוריה. הוא מביא עימו ניסיון רב המתורגם לכלים פרקטיים ומעשיים, למשל בכל הקשור לבניית תסריטי שיחה אפקטיביים, גיוס ושימור לקוחות, שימוש בכלים כגון שיווק ישיר, אסטרטגיות מכירה, רשת האינטרנט והרשתות החברתיות, הצגה עצמית, מניעת טעויות בתהליך המכירה, ולמעשה בכל הקשור להיבטי השיווק והפרסום של העסק.

כל זאת, תוך התחשבות במגבלות ובאילוצים של תקציב השיווק, בקהלי היעד, באופי העסק והאפיקים הרלוונטיים לשיווק ומכירות, ותוך עבודה צמודה עם בעל העסק ו/או הגורם הממונה על כך בחברה.

 

מה החשיבות של ייעוץ שיווקי לקידום העסק

בעסקים רבים נושא השיווק והמכירות אינו מתנהל בצורה יעילה, והדבר מתבטא במחזור וברווחיות, בין אם מדובר בחוסר מיצוי של הפוטנציאל הכלכלי או אף בחוסר שביעות רצון של הלקוחות ועזיבתם.החשיבות של ייעוץ שיווי טמונה בהפיכת הקערה על פיה, כלומר במעבר לפעילות אפקטיבית המותאמת למיתוג, לאופי ולצרכי העסק, באופן הממקסם את פוטנציאל הרווחים שלו. בידי היועץ השיווקי מצויים ניסיון וכלים שמרבית בעלי העסקים אינם מחזיקים, ולפיכך ביכולתו לפתוח אופקים חדשים ולסייע בהתגברות על בעיות ומכשולים.

 

כך למשל, היועץ עשוי לסייע ביצירת שיתופי פעולה עסקיים והתגברות על חסמים המונעים את ביצוע הצעדים הללו. כמו כן, ביכולתו לתרום רבות לשימוש בפלטפורמות האפקטיביות במדיה הדיגיטלית, בין אם מדובר בבניית אתר לעסק וקידומו האורגני, קמפיינים ממומנים בגוגל, קמפיינים ברשתות החברתיות וכדומה.

מדובר בפלטפורמות שיכולות להביא לחשיפה נרחבת אך ממוקדת בתקציב נשלט ומוגבל, שיכולים להעמיד את העסק באותה הרמה של גדולים ממנו. היועץ השיווקי גם יכול לסייע באיתור ליקויים בתסריטי המכירות ובתהליך המכירה, החל בפניות ללקוחות ועד לביצוע פולואפ לשיחות, דבר המביא להגדלה כמות המכירות לכל פעולה. וישנן עוד דוגמאות רבות אחרות.

 

איך בוחרים יועץ שיווק עסקי

את הבחירה ביועץ שיווק יש לבצע לפי מספר קריטריונים. ראשית, יש לוודא כי מדובר באדם בעל השכלה אקדמית הולמת בתחומי מנהל העסקים, השיווק והכלכלה, אשר ביצע בעבר תפקידי ניהול משמעותיים בשטח ומכיר את נושא השיווק מקרוב.

בנוסף, חשוב לוודא שמדובר באיש מקצוע שכבר ליווה בעבר לא מעט עסקים שנזקקו לשירותי ייעוץ שיווקי, ועשה זאת בהצלחה. כדאי גם לבקש ממנו מספרי טלפון של כמה ממליצים על מנת לשמוע כיצד עזר להם ומה הצליחו להשיג עימו.

 

מה כדאי לדעת לפני שמתחילים את התהליך

לפני שמתחילים את התהליך כדאי לדעת שהוא גמיש ומותאם לצרכי העסק. כלומר, הוא יכול להתבסס על כמה פגישות בודדות או להתפרש על פני תקופה ארוכה, אך תמיד באופן ממוקד, ענייני ותוך חתירה לתוצאות ברורות בשטח. בנוסף, זהו תהליך המבוצע בשיתוף פעולה, כך שלמרות שהיועץ העסקי מסיר את הנטל ומפנה במידה מסוימת את בעל העסק מעיסוקים בתחום השיווק, העבודה תוך שמירה על שיח מתמיד ופורה בין השניים.


 

לממליצים שנהנו מייעוץ שיווקי לעסקים לחץ כאן
לתיאום פגישת ייעוץ חייגו 054-7-234567, 03-5401628 או צרו קשר

שיווק עסקים קטנים

שיווק הינו אחד מעמודי התווך העיקריים של עסקים בכלל ושל עסקים קטנים בפרט. ללא שיווק אפקטיבי עסקים קטנים יתקשו להתחיל לפעול ובהמשך לצמוח ולהתבסס. שיווק עסקים קטנים הנו תחום מומחיות ספציפי המחייב ידע, ניסיון ויצירתיות.

קרא עוד >>

ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים

חנה שמשי מומחית בייעוץ שיווקי לעסקים קטנים הן בתחומי השיווק המסורתי והן שיווק באינטרנט:

קרא עוד >>