טיפים לכתיבה שיווקית המשיגה תוצאות:

תכננו את המסמך/פרסום/דף לפני שאתם מתחילים בכתיבה

שאלו את עצמכם למי מיועד? מה אתם רוצים להשיג? מהו המסר המרכזי? 

השתמשו במילות מפתח רלוונטיות:

מחקר מילות מפתח של גוגל יספק לכם מידע חשוב על הטרמינולוגיה בה מומלץ לכם להשתמש. המחקר מציג היקף חיפושים ממוצע במהלך 12 החודשים האחרונים לגבי מילות מפתח שונות. ככל שמילה זוכה לחיפוש רחב יותר, מומלץ להשתמש בה. יחד עם זאת יתכן ונרצה לעשות שימוש דווקא במילות מפתח שהן נישה. יש לשקול ולהחליט.

אל תדברו בשפה מקצועית:

שימוש בטרמינולוגיה מקצועית לא מאפשר לדבר "בגובה העיניים". אם לא מבינים אתכם אל תצפו לקבל תגובה. שימוש במונחים מקצועיים לא מעורר סקרנות אצל הקורא אלא הסתייגות וניכור. 

הגיעו לעיקר מיד בכותרת:

אם הנמען אינו מעוניין במה ששלחתם, הרי גם אם הצגתם כותרת "מעורפלת" המניעה להמשך קריאה, בסופו של דבר לא תייצר את התוצאה המקווה. 

אל תתחילו עם עצמכם!

בנו קודם כל את הרקע לנושא עליו אתם רוצים לכתוב. הציגו בעיות או אתגרים בתחום ואז הציגו את עצמכם וכיצד אתם יכולים לתרום. 

הציגו תועלות :

מקבל המסמך מבקש לדעת קודם כל "מה יצא לי מזה" ועליכם לכן להציג בצורה ברורה ובהירה את התועלות, רצוי בדר יורד של עדיפויות בעיני הלקוח.  

השתמשו במידת האפשר בהמלצות לקוחות:

המלצות לקוחות הן הקרובות ביותר לפרסום "מפה לאוזן" בהשפעתן על תהליך הרכישה ויש להן לכן ערך רב. הציגו לפחות עשר המלצות כדי להשיג תגובה רצויה.  

סיימו בקריאה לפעולה:

הסיבה לכתיבה היא שכנוע לעשות מעשה. לכן תפקידכם לקרוא לנמען לעשות את המעשה בו אתם מעוניינים בין אם לענות על ההודעה, לשלוח מייל, לצלצל, להצטרף למאגר או למלא טופס צור קשר.
 

לפגישת ייעוץ התקשרו 054-7-234567


בחזרה לדף הקודם
טיפים לכתיבה שיווקית המשיגה תוצאות: