טיפים לניהול עסק קטן מהבית:

רבים מהלקוחות שלי הם עסקים קטנים המנוהלים מהבית ומתמודדים לכן עם אתגרים ייחודיים להם.

עבורכם הכנתי טיפים מיוחדים:
• הקצו חדר/פינה בבית לעסק.
• הוציאו במידת האפשר רהיטים, אביזרים ותכולה שאינם קשורים לעסק.
• החליטו מתי יום העבודה מתחיל ומתי מסתיים.
• תוכלו לתכנן את שבוע העבודה כך שמסגרת השעות תשתנה בהתאם לימי השבוע. למשל ביום חמישי יום עבודה קצר יותר.
• תכננו פעילויות אישיות לפני או בתום יום העבודה.
• הקצו הפסקה/הפסקות לארוחות, רצוי לא יותר מחצי שעה לכל הפסקה.
• רצוי להכין טבלת פעילות שבועית ולתלות אותה במקום בולט עד שתיהפך לחלק "מהחיים".
• כשאתם מתחילים את יום העבודה דאגו להתלבש/להתאפר/להסתרק כאילו ואתם יוצאים לעסק/חברה מחוץ לבית.
• במהלך שעות העבודה הימנעו ממשימות ביתיות.
• הימנעו גם מניהול שיחות עם חברים/שכנים במהלך שעות העבודה.
• לבני המשפחה ולחברים קשה לעתים להבין שעליהם להימנע משיחות/פגישות משום שאתם ממילא "בבית".
• כשאתם מנהלים עסק מהבית, אתם זכאים לקזז הוצאות שונות, על בסיס השטח היחסי של העסק מהבית. לדוגמה אם המשרד הוא בחדר אחד מתוך 4 חדרים בדירה, ניתן לקזז רבע מהוצאות החשמל, טלפון, שכר דירה וכדומה.
 

לפגישת ייעוץ התקשרו 054-7-234567


 

בחזרה לדף הקודם
טיפים לניהול עסק קטן מהבית: