ניהול שנת 2024 לפי יעדים- מיוחד לעסקים קטנים
האם גיבשתם כבר תוכנית פעולה לשנת 2024? בדר"כ אני ממליצה לתכנן את השנה ברבעון האחרון של השנה הקודמת אבל אם לא הספקתם , כל זמן הוא זמן נכון. אני ממליצה ומיישמת בעסקים רבים את מכניזם הניהול לפי יעדים כמסגרת לתכנית השנתית. אימוצו מסייע באופן ממשי לשיפור ההישגים של העסק. להלן 7 הצעדים שבאמצעותם תוכלו ליישם תכנון חשוב זה
קרא עוד >>
טיפים לכתיבה שיווקית המשיגה תוצאות:
כתיבה שיווקית אפקטיבית מהותית עבור עסקים קטנים. בין אם מדובר בכתיבת הודעת ווטס אפ, מייל, טקסטים לאתר או לעמודים העסקיים בפייסבוק ובאינסטגרם, פלייר או מודעה. עסקים קטנים המבקשים לייצר מודעות לעסק, ליתרונות שלו, לשכנע לקוחות לרכוש את המוצר או השירות, חייבים להקפיד על כתיבה שיווקית מקצועית.
עבור העסקים הקטנים וכחלק מהייעוץ העסקי להלן טיפים לכתיבה שיווקית:
קרא עוד >>
סיפורו של עסק משפחתי
עסק משפחתי מתמודד עם אתגרים ייחודיים בנוסף לאתגרים העסקיים ויש לטפל בו באופן שונה מהטיפול המקובל בעסקים קטנים יואב ואפרת הציגו כבר בשיחה הטלפונית הראשונה עסק בן חמש שנים המתקשה לצמוח. להערכתם הדבר נובע לא רק מקשיים ואתגרים עסקיים אלא גם מסוגיות "משפחתולוגיות" המצטרפות אליהם.
קרא עוד >>
ניהול שנת 2022 לפי יעדים- מיוחד לעסקים קטנים
מאת: חנה שמשי
הרבעון האחרון של שנת 2021 הנו התקופה המתאימה להתחיל לתכנן את שנת הפעילות הבאה. נכון ששנת 2021, כמו גם השנה שקדמה לה, הינה שנה חריגה בכל כך הרבה מובנים. יחד עם זאת דווקא בתקופה של חוסר ודאות, התכנון של השנה הבאה מפחית את הבלבול הקיים ממילא. אני ממליצה ומיישמת בעסקים רבים את מכניזם הניהול לפי יעדים. אימוצו מסייע באופן ממשי לשיפור ההישגים של העסק. להלן 7 הצעדים שבאמצעותם תוכלו ליישם תכנון חשוב זה
קרא עוד >>
הכנה לפסח בעסקים קטנים
חג הפסח והחופשה הארוכה המתלווה אליו מחייבים התייחסות מיוחדת של עסקים רבים, עבורם החג הנו משמעותי. לפניכם כמה נושאים חשובים להתכוננות נכונה לפסח:
קרא עוד >>
ייעוץ שיווקי לעסקים קטנים - לימור מעצבת גרפית
הייעוץ השיווקי ללימור, מעצבת גרפית בעלת ניסיון שהחליטה לאחר שנים של עבודה כשכירה להקים עסק קטן עצמאי, כלל תכנון והדרכה לשיווק אפקטיבי, תוך דגש על פתיחת דלתות בתחום בו התמחתה והרחבת הפעילות לאחר מכן לתחומים נוספים של העיצוב הגרפי.
קרא עוד >>
מחירים ופסיכולוגיה של עסקים קטנים
מאת: חנה שמשי
מחירים הם נושא מהותי וחשוב בכל עסק. מדובר בנושא מורכב ורב ממדי. מצד אחד המחיר שייך לעולם המדעי המדויק, ומצד שני קשור במידה רבה בפסיכולוגיה, בתפישות ובעולמות תוכן שאינם מדעיים מובהקים.
קרא עוד >>