טיפים לכתיבה שיווקית המשיגה תוצאות:
כתיבה שיווקית אפקטיבית מהותית עבור עסקים קטנים. בין אם מדובר בכתיבת מייל, מכתב, טקסטים לאתר או לעמוד העסקי בפייסבוק, פלייר או מודעה. עסקים קטנים המבקשים לייצר מודעות לעסק, ליתרונות שלו, לשכנע לקוחות לרכוש את המוצר או השירות, חייבים להקפיד על כתיבה שיווקית מקצועית.
עבור העסקים הקטנים וכחלק מהייעוץ העסקי להלן טיפים לכתיבה שיווקית:
קרא עוד >>
הכנה לפסח בעסקים קטנים
חג הפסח והחופשה הארוכה המתלווה אליו מחייבים התייחסות מיוחדת של עסקים רבים, עבורם החג הנו משמעותי. לפניכם כמה נושאים חשובים להתכוננות נכונה לפסח:
קרא עוד >>
טיפים ושיקולים להקמת אתר וקידומו
מאת: חנה שמשי
כמעט כל אחד מהעסקים הקטנים אותם אני מלווה מתמודד עם הצורך להקים אתר, לתחזקו או לקדמו ולשווקו באינטרנט. כתבה זו נועדה להציג שיקולים עיקריים וטיפים מעשיים בהקשר הקמת האתר וקידומו
קרא עוד >>
7 טיפים לעסקים חדשים
מאת: חנה שמשי
כמחצית מהעסקים הקטנים אותם אני מלווה הינם עסקים חדשים. מידי יום אני פוגשת יזמים חדשים בעלי מומחיות או רקע בתחום המקצועי שבו הם מתחילים לפעול...
קרא עוד >>
עסק משפחתי – יתרונות, חסרונות וטיפים להצלחה
מאת: חנה שמשי
עסקים משפחתיים שכיחים למדי בקרב העסקים הקטנים ויש להם חסרונות לא מעטים, אך בהחלט גם כמה יתרונות. בכתבה זאת אתחיל בהצגת היתרונות, אמשיך בחסרונות השכיחים ואסיים בהמלצות כיצד להתמודד עם הצדדים הפחות חיוביים
קרא עוד >>
גיוס עובדים לעסק הקטן בשמונה צעדים
מאת: חנה שמשי
עסקים קטנים מתמודדים עם גיוס עובדים כחלק מתהליך הצמיחה שלהם. ככל שהפעילות גדלה, עולה הצורך בהרחבת מצבת העובדים. להחלטה אם לגייס עובד חדש ולתהליך המיון וההשמה שלו, יש משמעויות עסקיות הן בהיבט הכלכלי והן בהיבט האנושי.
קרא עוד >>
מחירים ופסיכולוגיה של עסקים קטנים
מאת: חנה שמשי
מחירים הם נושא מהותי וחשוב בכל עסק. מדובר בנושא מורכב ורב ממדי. מצד אחד המחיר שייך לעולם המדעי המדויק, ומצד שני קשור במידה רבה בפסיכולוגיה, בתפישות ובעולמות תוכן שאינם מדעיים מובהקים.
קרא עוד >>
האם ימליצו על העסק שלי?
מאת: חנה שמשי
משאת נפשו של כל בעל עסק הינה לקוחות חדשים המגיעים בעקבות המלצות של לקוחות ותיקים. מבחנו של עסק ותיק הינו היקף הלקוחות המגיעים "מפה לאוזן". ריכזתי עבור קוראי, בעלי העסקים הקטנים - הקיימים והחדשים כמה תובנות וטיפים בנושא המלצות לקוחות כמנוף עסקי:
קרא עוד >>
איסוף מידע מהותי לעסקים קטנים
מאת: חנה שמשי
לחברות גדולות משאבים ניכרים המיועדים לאיסוף מידע. לפני קבלת החלטות מהותיות, הן עורכות מחקרי שוק, סקרים טלפוניים, קבוצות מיקוד, אוספות או רוכשות מידע ממאגרים בחו"ל וכדומה
קרא עוד >>