שימור לקוחות קיימים קודם לגיוס חדשים

לעיתים קרובות אני פוגשת בעלי עסקים קטנים ותיקים המבקשים לפתח את העסק שלהם באמצעות גיוס לקוחות חדשים ופונים אליי על מנת לקבל ייעוץ וליווי בנושא. בדרך כלל אני מעודדת את בעלי העסקים הללו לעשות סוויטש בחשיבה. אני משכנעת אותם להשקיע קודם כל בשימור לקוחות קיימים לפני שהם נרתמים לגיוס חדשים. יתרה מכך, גם בפעילות מול לקוחות קיימים אני ממליצה לעשות סדרי עדיפויות ולהתחיל קודם כל עם הלקוחות הפעילים - אלו שרכשו את מוצרינו או שירותינו לפחות פעם אחת במהלך השנה האחרונה.
הסיבה לכך היא שעלות גיוס לקוח חדש גבוהה פי 7 מעלות שימור לקוח קיים. 

נשאלת השאלה למה?

• לקוח קיים של העסק שלנו מכיר אותנו ולכן איננו צריכים להשקיע ביצירת מודעות והעדפה לעסק, השקעה העולה כסף וזמן רבים. יצירת מודעות והעדפה לעסק שלנו כרוכה בפעילות תקשורתית מאסיבית ומגוונת באינטרנט, בעיתונות, קמפיין יחסי ציבור, טלמרקטינג, דיוור וכדומה.
• לקוח קיים ושבע רצון פתוח וקשוב להצעות חדשות שלנו לרכוש בהיקף ותכיפות גדולים יותר.
• תהליך המכירה מהיר משום שבנינו כבר מערכת יחסים עם הלקוח, אין צורך להתגבר על התנגדויות רבות ולמעשה, אפשר להגיע מהר ל"תכלס".

• לקוח קיים אותו אנו משמרים ומטפחים הינו לקוח שבע רצון שירכוש יותר ויביא עמו חברים ומכרים.

• לאחר שאספנו את פרטי המייל של הלקוחות הקיימים שלנו, עלות ההתקשרות אליהם אפסית. נוכל לשלוח אליהם ניוזלטר דו חודשי או רבעוני או מיילים המיידעים לגבי מבצע / מוצר חדש / איחולים וברכות.

• לעסקים קטנים רבים נכון לבנות קשר עם לקוחות קיימים באמצעות מעורבות בעשייה השוטפת של הלקוח. פגישות חודשיות / רבעוניות כדי לקבל מידע על מצב הלקוח ותוכניותיו, מאפשרות לנו ליזום פתרונות והצעות כול הזמן וכך להעמיק ולהרחיב את הפעילות.
 

לפגישת ייעוץ התקשרו 054-7-234567


בחזרה לדף הקודם
שימור לקוחות קיימים קודם לגיוס חדשים